Најбогатиот зеленчук со протеини

Сподели со своите пријатели

Зеленчукот е хидрирачка храна по потекло и состав. Но, тоа не значи дека не содржи и други хранливи материи, на пример протеини.

Loading...

Навикнати сме да мислиме дека протеините се набавуваат претежно од месото и животинските производи. Тоа не е така. Вегетаријанците и Веганите може да имаат корист од растителните протеини, за да внесат позната рамнотежа во телото, поради недостатокот на месо или млечни производи.

Кој е најбогатиот на протеини зеленчук?

Пченка
Иако пченката е житна култура од ваков вид, во јадрото и се наоѓаат многу протеини. Една чаша варена пченка на ден му носи на организмот цели 2 грама целосни протеини.
Можете да ја  јадете со малку лимон и свеж магдонос. Ова е идеална вечера.

Грашок
Грашокот е исклучително богат со протеини. Тој носи уште поголема количина од најважните протеини дури и од пченката, бидејќи половина чаша варен грашок на ден испорачува неверојатни 3 и пол грама чист протеин!
Ова го прави грашокот идеална вечера во форма на крем супа.

Бриселско зелје
Малку луѓе ја сакаат бриселската зелка. Таа има специфичен вкус, повеќе личи на брокула, отколку на зелка.
Бриселското зелје носи во себе неверојатни 2 грама протеини за една чаша. Тоа е супер корисно не само поради тоа, туку и затоа што во оваа корисна чаша има 247 милиграми калиум и 110 микрограми витамин К – вистинска корисна бомба!

Брокула
Како што рековме кај брокулите, нема како да ја одминеме нивната хранлива вредност со протеини. Само со половина чаша брокулата му обезбедува на телото 2,6 г протеини. Ако имате потреба да го зголемите приемот на протеини, не грижете се да јадете поголемо количество брокула, бидејќи таа е сиромашна со калории.

Печени компири
Компирите се составени главно од јаглехидрати и скроб, но содржат и доста растителни протеини. Компирите се идеални за диета, бидејќи исто така се сиромашни на калории, но се хранливи и го заситуваат гладот.
Во една чаша печени компири се содржат околу 3 г протеини. За да додадете повеќе протеини во менито, едноставно посипете го компирот со сирење или спанаќ.

Спанаќ
Навикнати сме спанаќот да е сочен и исклучително богат со железо. Но, тој е одличен извор на протеини. Само половина чаша спанаќ содржи 3 г протеини. Можете да правите дури и поголеми количини во форма на смути.

Loading...

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.