На Гугл се појавуваат само добри вести за Камала

Сподели со своите пријатели

Потпретседателката на САД, Камала Харис користи реклами за пребарување на Google кои се поврзуваат со написи од вистински вести од легитимни извори, но со наслови и описи изменети за да го прикажат демократскиот претседателски кандидат во поповолно светло, според извештајот на Акиос.

Loading...

Кампањата на Харис спроведува такви реклами што се поврзуваат со стории од „речиси десетина“ вести, вклучително и CNN, The Guardian, USA Today, CBS и други, од најмалку 3 август, објави тој.

Рекламите очигледно имитираат вистински резултати од вести „доволно блиску“ за потенцијално да ги заведат корисниците.

Акиос напиша дека таквите техники се „вообичаена практика“, но призна дека според Центарот за рекламна транспарентност на Google, ривалот на Харис, Доналд Трамп, не користи такви техники во неговата онлајн кампања.

Портпаролот на Гардијан рече дека компанијата „ќе контактира со Google за повеќе информации за оваа практика“.

Во меѓувреме, Google инсистираше на тоа дека практиката не ги прекршува нејзините правила, тврдејќи дека бидејќи рекламите се означени како „спонзорирани“, тие „лесно се разликуваат“ од легитимните резултати од пребарувањето.

Сепак, технолошкиот гигант призна дека поради наводна „техничка грешка“ во рекламната библиотека на Google, на некои реклами „изгледа“ недостасуваат потребните знаци.

Портпаролот на Google вети дека ќе го истражи проблемот.

Loading...