Милениците на Инстаграм заработуваат повеќе од старлетите

Сподели со своите пријатели

Сопствениците на домашни миленици кои им отвориле профили на социјалните мрежи можат да заработат многу пари од рекламирање разни производи со своите кучиња, мачки, мајмуни, па дури и прасиња.

Многумина сметаат дека инфлуенсерите имаат работа од соништата – го прават оан што госкаат и за тоа некој многу добро ги плаќа, па само со една објава на Инстаграм можат да ја заработат просечната месечна, па дури и годишна плата.

Во последно време како инфлуенсери се попопуларни се домашните миленици кои на своите сопственици исто така им носат многу пари.

Живее со 33 домашни миленици од кои 5 можат цела да ја проголтаат (ВИДЕО)

Loading...

Како што рекла Лони Едварс за CNBS, која основала агенција за инфлуенсери домашни миленици, луѓето сакаат животни и тие ги прават многу среќни, поради што домашните миленици се исклучително интересни за огалсувачите затоа што шират позитивни пораки кои потоа можат да се врзат со нивниот бренд.

– Ако имате поголем број следбеници, може да заработите големи пари – додала Едвард за можностите да се заработи од домашните миленици на социјалните мрежи.

https://www.instagram.com/p/Bjpuu4AAmkX/?utm_source=ig_embed

Иако, секако, цифрите кои се заработуваат со домашните миленици со најголем број следбеници не можат да се споредат на пример со Ким Кардашијан и останатите најпопуларни, сепак со само една спонзорирана објава можат да заработат и до 15.000 долари.

На оваа идеја Лони Едвардс дошла откако добила куче и започнала да објавува негови фотографии на Инстаграм за да може да ги споделува со семејството и пријателите. Се изненадив кога видов дека бројто на следбеници секојдневно расте. За кратко време профилот кој го отворив привлече неочекувано голем број луѓе, па следуваа и повици од брендови поврзани со производи за животни.

Семејство со „малку“ необични домашни миленици (видео)

Тогаш стана јасно колкава е шансата во оваа, на тогаш се уште неистражениот пазар. Веднаш започнав агенција за домашни миленици како инфлуенсери.

Нејзините најпознати „клиенти“ се две мајмунчиња кои на Инстаграм ги следат скоро милион луѓе, прасето Хамлет со повеќе од 330.00 следбеници, опосиум кој „сака авантури“ со над 60 илјади слдбеници, два ежа, куче Курос итн.

https://www.instagram.com/p/BkYGbriARES/?utm_source=ig_embed

Додава дека животните не се интересни само за компаниите кои продаваат храна и произведуваат за домашните животни, туку и за огласување на различни индустрии кои во однос на луѓето, животните како инфлуенсери сметаат дека даваат подобри резултати.

За некои сопственици на домашни миленици водењето на нивните профили на социјалните мрежи стаунва работа со која, во некои случаеви може да се заработат многу пари така да на оние со голем број следбеници вистинска работа не им е потребна, затоа што месечно можат да заработат илјадници, а понекогаш и десетици илјади долари на своите миленици.

Leave a Reply