Моментално е достапна само за ограничен број корисници, но YouTube може да ја направи достапна за сите во иднина.
Вештачката интелигенција е присутна во сè поголем број производи и услуги што ги користиме, а честопати не сме ни свесни за тоа.
Компаниите развиваат и експериментираат со различни опции – некои од нив не го положуваат тестот, па нивниот развој е напуштен, додека работата продолжува на оние кои се покажуваат како интересни и корисни, пишува Zimo.
Една од компаниите која често експериментира со нови работи е YouTube, а неодамна почнаа да тестираат опција која се базира на вештачка интелигенција, како и на податоци за гледање видео.
Се викаше „jump ahead“ и додека до неодамна беше достапна како експеримент само за одреден и мал број корисници, сега е достапна за поголем број луѓе во САД, но само за претплатниците на YouTube Premium.
Како што сугерира името, кликнувањето на „скок напред“ ќе го придвижи видеото напред на местото за кое вештачката интелигенција мисли дека може да биде најинтересно за корисниците, па тие ќе прескокнат помалку важна содржина.
Имајќи предвид дека корисниците консумираат многу содржини, особено видеа, не е тешко да се заклучи дека ова би можело да биде доста популарна опција (ако стане достапна за сите) бидејќи би овозможила гледање само на најинтересните делови од подолгите видеа.
На YouTube, делови од видеото може да се префрлат за десет секунди со две брзи допири на прстот на десната страна на екранот, а за корисниците кои ја имаат достапна новата опција, кога брзо ќе го допрат екранот двапати, ново виртуелно копче ќе се појави што ќе каже „скокни напред“ и доволно е еднаш да го допрете за да ја прескокнете содржината што најчесто ја прескокнуваат повеќето корисници, а видеото ќе се префрли на поинтересен дел од содржината, барем според мислењето на вештачката интелигенција.
Ако не го допрете тоа копче, ќе исчезне по неколку секунди.
YouTube планира да го заврши овој експеримент во јуни, но постои можност потоа да го продолжат или опцијата да ја направат достапна за поголем број корисници.
„Jump ahead“ моментално има различни ограничувања – покрај тоа што е достапна само за претплатниците на YouTube во САД кои пристапуваат до видео услугата преку апликацијата Android, таа не може да се активира на сите видеа.
Според „Android Authority“, се чини дека е достапен само на видеа со повеќе прегледи на кои вештачката интелигенција би можела да се обучува.