Поради хаосот што настана по преземањето на Твитер од Маск, некои огласувачи решија да ги паузираат своите маркетинг активности на таа социјална мрежа, додека не видат во која насока ќе се развива компанијата.
Првенствено ги загрижува говорот на омраза и ширењето лажни вести, кои се работи за кои ниту една платформа досега не најде целосно ефикасно решение.
Компаниите како Џенерал Моторс, Ауди, Фолксваген, Фајзер, Јунајтед ерлајнс и други паузираа со реклами и кампањи, додека маркетинг агенцијата Интерпублик груп исто така им препорача на своите клиенти да се воздржат од рекламирање на мрежата на Маск некое време.
Со оглед на тоа дека Twitter генерира околу 90 отсто од приходите од реклами, јасно е дека моменталната ситуација нема добро да се одрази на приходите на компанијата.
Според планот на Маск, уделот на рекламирањето во вкупните приходи на компанијата сепак треба да падне, додека тој очекува големо зголемување на заработката од претплата.
Ќе видиме како оваа идеја ќе помине меѓу корисниците, но на почетокот работите не одеа добро.
Но, затоа Маск може да биде среќен што Twitter доби огласувач кој е подготвен да потроши повеќе пари за маркетинг кампањи на таа социјална мрежа.
Станува збор за SpaceX – SpaceX на Маск. Оваа компанија нарача еден од најголемите рекламни пакети на Твитер за да ја рекламира својата услуга Starlink во Шпанија и Австралија.
Според CNBC, цената на тој пакет е околу 250 илјади долари, а за таа цена името на брендот се прикажува на врвот на временската линија на Twitter во текот на целиот ден.
Интересно е што SpaceX досега нема купено големи рекламни пакети преку Твитер, им открија на новинарите сегашни и поранешни вработени во компанијата, кои, се разбира, не сакаа да го откријат својот идентитет.
Прашање е дали SpaceX ќе продолжи со ваков тип на рекламирање и ќе го зголеми буџетот за маркетинг на Twitter, но бидејќи и во двата случаи тоа се компаниите на Маск, не треба да нè чуди доколку ваквата форма на соработка продолжи и во иднина.