Може ли Твитер да го преживее доаѓањето на Threads?

Сподели со своите пријатели

Откако Илон Маск го презеде Твитер за 44 милијарди долари, корисниците на таа социјална платформа внимателно ги следат неговите потези.

Loading...

За една година го смени целото раководство, отпушти голем број вработени, ја промени политиката за управување со содржини, но воведе и некои новини како автентикација на профили и споделување на профит со креаторите на содржини.

И додека некои корисници ги одобруваат неговите потези, коментирајќи дека Твитер сега е подобар, побрз и потранспарентен, други решиле да го напуштат и да бараат друго место на интернет каде што ќе можат да ги изразат своите размислувања.

Доаѓањето на новата социјална мрежа, Threads, која ја лансираше Мета, може да создаде голем проблем за Twitter и да ја искомплицира состојбата на пазарот.

Threads е навидум иста социјална мрежа како Twitter, но има предност поради поголемиот број корисници на Meta на кои максимално им е олеснето користење на Threads (2,9 милијарди корисници наспроти 330 милиони).

Тоа се почувствува веќе на првиот ден – кога Threads се појавија на „пазарот“, за само 24 часа апликацијата беше преземена повеќе од 30 милиони пати, а до денес Threads привлече повеќе од 114 милиони корисници.

Така, Threads стана опасен конкурент на својот колега.

Покрај тоа што е една од најпопуларните апликации досега, Threads има неколку предности во однос на „сината птица“.

Loading...

Корисничката сметка може да се поврзе на Instagram и дозволено е неограничено пишување (бројот на знаци и објави не е ограничен).

Слободата може да биде одлучувачки фактор и „продажна точка“ за Threads, кој се очекува да има повеќе од 230 милиони корисници во 2024 година.

Се разбира, Твитер внимателно следи што се случува и нема така лесно да му го отстапи приматот на својот најжесток противник.

Би било несоодветно да се каже дека Threads ја презема сцената бидејќи нивните корисници се различни на многу начини.

На пример, Твитер е ориентиран кон голем број високообразовани млади мажи, додека Инстаграм (сè уште е тешко да се одреди вистинската публика на Threads) е наменет за жени на возраст од 18 до 49 години и публика која не завршила средно образование.

Инстаграм напредуваше со својата едноставност, но го поставува прашањето дали Threads може да го направи истото со малку поинаков тип на содржина.

Тешко е да се предвиди развојот на ситуацијата, но едно е сигурно – поврзувањето на платформата Threads со Instagram ќе ја олесни интеграцијата во секојдневниот живот на многу корисници, а додавањето нови функционалности и следењето на потребите на корисниците ќе ги разликува нив од натпреварот.

Threads се уште не е достапен на европскиот пазар и не се знае точно кога ќе биде, па се реторика за недоволна покриеност што може да предизвика недостиг на интерес кај корисниците.

Loading...

Од друга страна, Мета со години се бори со одржливоста и постојаното флуктуирање на цената на акциите.

Ветувањето за револуција во комуникациите ќе треба да се исполни со цел Threads да остане релевантен по првичната возбуда.

Ова може да потрае некое време, бидејќи успехот и имплементацијата на новата платформа сè уште не се јасни.

Инвеститорите може да чекаат да видат колку добро Мета може да го монетизира производот и дали тоа може да доведе до одржлив раст на приходите.