Инфлацијата удри и врз пивото: Производителите го намалуваат процентот на алкохол

Сподели со своите пријатели

Пиварниците во Велика Британија ја намалуваат содржината на алкохол, но не и цената на неколку од нивните најпопуларни пива како дел од она што е познато како намалување на инфлацијата.

Loading...

Грин Кинг, голем синџир на пиварници и пабови во Обединетото Кралство, ја намали содржината на алкохол во своето популарно бледо пиво од стара дамкава кокошка на 4,8 отсто од 5 отсто, изјави портпаролот за Си-Ен-Ен.

Во март, најстариот производител на пиво во земјата, Shepherd Neame, ја намали содржината на алкохол во пивата во шишиња Spitfire и Bishop’s Finger на 4,2 отсто и 5,2 отсто, соодветно, од 4,5 отсто и 5,4 отсто, рече портпаролот.

Интересно е тоа што производителите на пиво ја задржале големината на нивните шишиња и лименки, со иста количина на течност, но ја намалиле количината на алкохол.

Се вели дека оваа „инфлација на пијалоци“ ја одразува практиката на производителите на храна и супермаркетите да ја намалат големината на нивните производи без да ги намалат цените.

Бидејќи пиварниците плаќаат помал данок на пијалоци со пониска содржина на алкохол според законот во Велика Британија, некои тврдат дека компаниите ги ставиле во џеб заштедите без да ги префрлат на клиентите преку пониски цени.

– Намалувањето на алкохолот „го намалува данокот што го плаќаме, без да влијае на вкусот на пивото – рече портпаролот.

Портпаролот на компанијата Шепард изјави за Си-Ен-Ен дека ја намалила содржината на алкохол во нејзините пива за да ја „прошири нивната привлечност“ бидејќи потрошувачите „сè повеќе избираат пијалоци со пониска содржина на алкохол како дел од здрав начин на живот“.

Loading...

Портпаролот, исто така, рече дека пиварницата забележала „значителен пораст“ на цената на суровините, како што се енергијата и стаклото, и како резултат ги зголемила цените на сите свои пива.

Сите информации за економско-енергетската криза во Македонија, регионот и светот можете да ги прочитате ТУКА.