Германските банки ги делат клиентите во три категории.
„Богати поединци“ се богати клиенти со ликвидни средства меѓу 100.000 и 1 милион евра.
„Поединци со ултра висока нето вредност“ се група која вклучува банкарски клиенти со средства од 30 милиони евра или повеќе.
Супербогатите не се на врвот на листите со желби на банките.
За идеална целна група се сметаат клиентите со средства во средна шестцифрена сума, бидејќи се постигнува идеален сооднос помеѓу консултантски труд и остварлива провизија.
Со средства од милион евра или повеќе на сметката, значително растат советодавните трошоци за банките.
Овие клиенти често имаат посложени барања и очекуваат прилагодени решенија.
Секој кој припаѓа на богатата група веќе има голем број на предности, кои првенствено вклучуваат личен финансиски советник со прифатлива цена.
Не е лесно да се открие колку богати луѓе има меѓу клиентите на германските банки.
За поголеми средства, постојат значително попрецизни пресметки.
Според Фокус, Boston Consulting Group проценува дека во Германија има речиси 550.000 милионери.
Се вели дека има само околу 3.300 супербогати луѓе со имот поголем од 100 милиони долари.