BuzzFeed, американската компанија за дигитални медиуми, планира да започне со користење на вештачка интелигенција (AI) за персонализирање и подобрување на своите онлајн квизови и содржини, објави компанијата на своите вработени оваа недела.
Џона Перети, извршниот директор на компанијата, во интерен белег, според Гардијан, рече дека во 2023 година, содржината инспирирана од вештачка интелигенција ќе премине од истражување и развој во дел од нивната основна дејност, „подобрувајќи го искуството во квизот, персонализирајќи ја содржината за нивната публика.
„Ако изминатите 15 години на интернет се дефинирани со алгоритамски доводи кои препорачуваат содржина, следните 15 години ќе бидат дефинирани со вештачка интелигенција и податоци кои помагаат да се создаде, персонализира и анимира самата содржина“, напиша Перети.
Компанијата, според WSJ, ќе користи технологија од фирмата за вештачка интелигенција OpenAI, која исто така стои зад ChatGPT, јазичен модел за разговор, лансиран во ноември 2022 година и се здоби со популарност поради неговата способност да реплицира човечки говор, за содржината, комуникацијата.
BuzzFeed не е првата новинарска платформа која користи вештачка интелигенција.
Веб-страницата за технологија CNET, наводно, користела алатка за вештачка интелигенција за да генерира написи кои потоа се скенираат од уредниците за точност пред да бидат објавени.
Платформата минатата недела рече дека програмата има некои ограничувања, бидејќи повеќе од половина од приказните генерирани од алатката за вештачка интелигенција мораа да се уредуваат за грешки.
Во меморандумот објавен на интернет во средата, главниот уредник на CNET, Кони Гуглиелмо, се извини за грешките и рече дека се воведени нови процеси за да се спречат тие да се случат во иднина.
„Процесот можеби не е секогаш лесен или убав, но ние ќе продолжиме да го прифаќаме – и секоја нова технологија за која веруваме дека го прави животот подобар“, напиша таа.
Подемот на лесно достапна вештачка интелигенција воведе голем број етички загатки, според Гардијан.
Тој потсетува дека ChatGPT го користеле студентите на часови без дозвола, а во една контролирана студија, алатката наводно можела да положи испити на неколку универзитети. Многумина се запрашаа дали технологијата може да ги замени работните места на луѓето, за чија употреба се дебатира во новинарските институции.
Лидерите на медиумската индустрија се повеќе велат дека вештачката интелигенција ќе го револуционизира нивниот бизнис.
Покрај BuzzFeed, најголемиот креатор на дигитална содржина што се пресели да ја имплементира OpenAI технологијата во својот бизнис, некои други компании презедоа слични чекори.
Асошиетед прес, исто така, почна да користи вештачка интелигенција за автоматизирање на вестите пред речиси една деценија.
Во својот текст, Гардијан потсетува дека веста дека BuzzFeed ќе користи вештачка интелигенција доведе до зголемување на акциите на компанијата за дури 157 отсто и дека компанијата минатиот месец објави дека ќе намали околу 12 отсто од својата работна сила за да ги намали трошоците. .