Италијанскиот производител на спортски автомобили Ламборџини веќе го продаде целото производство до почетокот на 2024 година, изјави директорот на компанијата за AFP.
Подружницата на Фолксваген има „голема побарувачка“ и нарачки за следните 18 месеци, рече Стефан Винкелман.
Богатите купувачи ги купуваат овие луксузни автомобили и покрај глобалните финансиски последици од руската инвазија на Украина, оценува АФП.
„Ламборџини се повеќе се купуваат. Бидејќи имаат доверба во брендот, гледаат колку се убави автомобилите, и дека имаат високи перформанси“, рече тој.
Глобалната економија само треба „да остане малку стабилна“ за да остане така, додаде тој.
Долгото чекање на автомобилите се должи на недостигот на делови, особено на чиповите потребни за новите електрични модели.
Ламборџини планира хибридна верзија на секој од своите модели до 2024 година, а првото целосно електрично Lamborghini во втората половина на деценијата.
Тоа е „многу за само две години“ и „работиме колку што можеме, најбрзо што можеме, за да бидеме во тек со вестите и да ги одржуваме работите на позитивен начин“, рече Винкелман.
На почетокот на август Ламборџини објави дека го има најдоброто полугодие во својата историја, постигнувајќи рекордна продажба и профит.
Оперативната маржа достигна 32 отсто, а оперативната добивка е 425 милиони евра од продадени 5.090 автомобили.
Ферари, исто така, објави рекордни резултати во вториот квартал и ја зголеми својата прогноза за целата година, а нарачките се на рекордно високо ниво.
Кон крајот на јули, најголемиот светски производител на луксузни стоки LVMH, исто така, објави дека постигнал скок во продажбата и профитот во првата половина од годината, и покрај неизвесното економско опкружување.