Апликацијата за креирање и објавување кратки видеа TikTok полека, но сигурно стигна до телефоните на повеќе од четвртина од светската популација.
TikTok започна како Douyin, апликација која стартуваше во Кина во септември 2016 година. Следната година, под името како што знаеме денеска, таа беше „пуштена во употреба“ за остатокот од светот.
Иако се сметаше дека најмногу се користи од тинејџери, TikTok се здобива со популарност преку интернет кај луѓето од сите возрасти.
https://www.instagram.com/p/B_zfPxjpWS3/
Имајќи предвид дека многу луѓе се ограничени во своите домови поради пандемијата на коронавирусот, оваа апликација направена од кинеската компанија ByteDance се покажа како идеална работа да го исполни слободното време.
Како што објави платформата за аналитика „Sensor tower“, „TikTok“ ја надмина бројката од 2 милијарди преземања пред неколку дена.
Освен фактот дека едно добро видео не трае повеќе од пет минути, исто така е многу лесно вашето видео да стане „вирално“, односно да иницирате предизвици што ќе зафатат стотици, илјадници, па дури и десетици илјади луѓе.
https://www.instagram.com/p/B_zUkt8JIUl/
Кој е најпопуларен на TikTok?
Во прилог на популарноста на оваа апликација, која, се чини, можеби сè уште не е добро позната, се вели дека скоро сите познати личности имаат свој профил.
Покрај тоа, има TikToker-и, односно луѓе кои своето влијание го засноваат врз точно колку следбеници имаат на TikTok.
Најмногу следбеници има Чарли Д’Амелио, со 53,2 милиони фанови. Таа своите видеа ги темели претежно на различни стилови на танцување, и имаат по над 30 милиони прегледи. Сè на сè, нејзините видеа имаат 6,3 милијарди лајкови.
На пример, ова кратко видео за само 11 часа од објавувањето има приближно 5 милиони прегледи.
@charlidameliodc @tsompathegoat @keke.janajah
Дали TikTok има конкуренција?
Најблиску до конкуренцијата на TikTok беше американската апликација musical.ly, но таа беше купена од ByteDance и едноставно се „затвори“.
Во последно време се зборуваше дека YouTube може да стане главен конкурент на TikTok, така што има многу разговори за апликацијата YouTube shorts што би го имала истиот концепт – кратки видеа.
Функцијата Instagram Stories и апликацијата Snapchat се, секако, популарни трендови кои најмногу се слични на TikTok.
Сепак, многу често видеата на „ТикТок“ се објавуваат на Инстаграм, додека спротивното не е случај.
Хаштеговите „летаат“ насекаде, а предизвиците доаѓаат еден по друг.
Ова особено можевме да го видиме додека добар дел од светот беше дома за почитување на мерките за изолација.
https://www.instagram.com/p/B_xQdzDJV5q/
Клучот за популарност?
Можеби причината е затоа што на многумина Instagram и Snapchat им станаа здодевни, па TikTok добива толку многу популарност.
Лесен е за употреба, веќе има познати одлики на допаѓање и можност за споделување на видеа со луѓето што ги следите.
Меѓутоа, бидејќи не носи ништо ново, можеби нема да можеме да кажеме дека постои вистински клуч за популарност што го издвојува TikTok од останатите апликации.
Тоа е тренд на интернет, а со нив никогаш не се знае – може да биде прашање на време пред ова да им стане здодевно за корисниците, па затоа ќе се преселат на нешто друго.
И можеби TikTok дојде, оствари незаборавен успех за три години и планира да остане таму долго време.
https://www.instagram.com/p/B_uYhe4JZe2/