Рози е инфлуенсерка која привлече големо внимание на Инстаграм, млада е, убава, има дарба за пеење и танцување, се облекува по најнова мода и ништо од ова не би било чудно да не е – измислена.
Рози е виртуелен лик, односно дигитална претстава на девојка толку реална што многумина погрешно мислат дека таа е вистинска личност, личност од крв и месо, пишува „CNN“.
View this post on Instagram
Според компанијата со седиште во Сеул што ја создала, Рози е мешавина од вистинска личност, вештачка интелигенција и робот кој на компанијата и носи повеќе милијарди долари кои работат во индустријата за рекламирање и забава.
– Таа е способна да направи сè што луѓето не можат… во најчовечка форма – вели Sidus Studio X на нивната веб-страница.
Од нејзиното лансирање во 2020 година, Рози доби договори за брендови, одеше на пистата на виртуелни модни ревии, па дури и објави два синглови.
View this post on Instagram
И таа не е сама.
Индустријата за виртуелни личности цвета, а со тоа и една сосема нова економија каде инфлуенсерите на иднината никогаш не стареат, живеат животи без скандали и имаат беспрекорни дигитални резимеа – предизвикувајќи аларм кај некои во земја која веќе е опседната со недостижни стандарди за убавина.
Зад Рози е всушност технологијата CGI (компјутерска генерирана слика), која не е нова.
View this post on Instagram
Присутна е во денешната забавна индустрија, каде уметниците го користат за да создадат реални нечовечки ликови во филмови, компјутерски игри и музички спотови.
Но, дури неодамна се користи за создавање инфлуенсери.