Инстаграм ја обожава, има 140.000 следбеници: Но, не е реална! (ФОТО)

Сподели со своите пријатели

Рози е инфлуенсерка која привлече големо внимание на Инстаграм, млада е, убава, има дарба за пеење и танцување, се облекува по најнова мода и ништо од ова не би било чудно да не е – измислена.

Loading...

Рози е виртуелен лик, односно дигитална претстава на девојка толку реална што многумина погрешно мислат дека таа е вистинска личност, личност од крв и месо, пишува „CNN“.

 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by 로지_버추얼 인플루언서 (@rozy.gram)

 

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Научниците објавија доказ дека нашата планета веќе се прегрева

 

Според компанијата со седиште во Сеул што ја создала, Рози е мешавина од вистинска личност, вештачка интелигенција и робот кој на компанијата и носи повеќе милијарди долари кои работат во индустријата за рекламирање и забава.

– Таа е способна да направи сè што луѓето не можат… во најчовечка форма – вели Sidus Studio X на нивната веб-страница.

Од нејзиното лансирање во 2020 година, Рози доби договори за брендови, одеше на пистата на виртуелни модни ревии, па дури и објави два синглови.

Loading...

 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by 로지_버추얼 인플루언서 (@rozy.gram)

 

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Гардијан се повлекува од мрежата „Икс“: „Платформата стана токсична“

 

И таа не е сама.

Индустријата за виртуелни личности цвета, а со тоа и една сосема нова економија каде инфлуенсерите на иднината никогаш не стареат, живеат животи без скандали и имаат беспрекорни дигитални резимеа – предизвикувајќи аларм кај некои во земја која веќе е опседната со недостижни стандарди за убавина.

Зад Рози е всушност технологијата CGI (компјутерска генерирана слика), која не е нова.

 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by 로지_버추얼 인플루언서 (@rozy.gram)

 

Loading...

 

Присутна е во денешната забавна индустрија, каде уметниците го користат за да создадат реални нечовечки ликови во филмови, компјутерски игри и музички спотови.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Австралија сака да ги забрани социјалните мрежи за помлади од 16 години, експертите поделени

Но, дури неодамна се користи за создавање инфлуенсери.