Жител на главниот град на Норвешка, Халфдан, е главната ѕвезда на оваа необична реклама.
„Да бидам искрен, не би дошол овде. Дали е ова дури и град? Сè е толку достапно. Јас пораснав овде и моментално живеам овде, за жал“, започна 31-годишниот Халфдан.
„И не разбирам зошто луѓето пливаат. Среде град. Одвратно. Осло е некако како село. Можете да одите од едниот до другиот крај на градот за 30 минути, ќе го сретнете кралот зад аголот или премиерот. Дали некогаш сте биле во Истанбул?“, продолжи тој да се осврне на културата.
View this post on Instagram
– Култура? Сè е премногу едноставно и достапно за еден град. Зарем не треба да биде малку покомплицирано и ексклузивно? тој додаде.
Потоа се снимал себеси во ресторан: „Понекогаш само влегувам и нарачувам, а не сум ни славна личност. Мислам, што ти кажува тоа?“
View this post on Instagram
Антирекламирањето е новото рекламирање
Халфдан, всушност, истакна бројни атракции на Осло, претставувајќи ги како недостатоци и велејќи дека градот е бескорисен.
И се чини дека тоа им се допадна на многумина – видеото објавено на ТикТок за пет дена собра 1,4 милиони прегледи и предизвика многу коментари.
„Ова ме тера да сакам да го посетам Осло сега“, „Ова е веројатно најдобрата туристичка реклама што сум ја видел“, „Сега ме интересира. Ајде да го посетиме Осло“, „Ова е одлично“, „Дополнително видео“, „Почекај да го посетам Осло, никогаш не сум бил таму“, „Ок, тоа е тоа, ќе резервирам лет“, „Сега сите сакаме да одиме во Осло“, се дел од коментарите под видеото…
View this post on Instagram