Топ 10 совети како да ги издржите пеколните температури

Сподели со своите пријатели

Метеоролозите најавуваат топло време и чести топлотни удари за ова лето, што значи можност за поголеми здравствени проблеми за оние чувствителни на високи температури.

Ова особено важи за децата и постарите лица. Прво и најважно, избегнувајте излегување во најтоплиот период од денот помеѓу 10 и 17 часот, секогаш носете шише вода со вас, а кога излегувате, облечете полесна памучна облека и не заборавајте да ставите капа на главата, како и заштитни очила за сонце.

Loading...

Не избегнувајте креми за сончање, дури и ако не сте на плажа – зрелата кожа е дополнително осетлива на УВА и УВБ зраците. Во текот на летото, треба да се води посебна грижа за редовно да се зема терапијата, а во случај да почувствувате гадење, вртоглавица или сува уста, побарајте помош.

Домашно разладување

Вентилаторите се многу корисни затоа што ја сушат потта од кожата, поради што таа побрзо се разладува. Ако ставите сад со ладна вода или ќеса мраз пред вентилаторот, ефектот на ладење ќе биде уште посилен.

Вентилаторите доаѓаат при рака дури и ако имате климатизација, затоа што трошат помалку електрична енергија, а може да се оладат само деловите од куќата што се користат.

Разладете ги препаратите за нега

Во топлите денови, нозете често отекуваат поради топлината. Помогнете си со ставање гел или лосион за нега на нозе и олеснување на оток, но претходно ставете ги во фрижидер.

Разладениот гел подобро ќе го олесни отокот, а дополнително ќе ве оладат. Добро е да ставите шише со распрскувач во фрижидер, а потоа да се истурите ладна вода на лицето и вратот кога ќе се вратите дома, што ќе ве освежи многу брзо. Ладната облога од гел е исто така добра за главоболки.

Мраз, мраз

Loading...

Ставете неколку пластични шишиња од половина литар исполнети со вода во замрзнувачот и не заборавајте да понесете една кога ќе излезете. Покрај тоа што цело време ќе имате ладна вода, бидејќи ќе се топи полека, ќе имате и практична ладна облога.

Бидете сигурни да направите коцки мраз во кои исто така можете да ставите парчиња овошје, што ќе го ароматизира ладниот пијалак. Пакет замрзнат зеленчук може да послужи и како облога.

Важно е да се обрне внимание на периодот од денот

Освен кога не се чувствувате добро и е исклучително топло и спарно, обидете се да ги одржувате секојдневните вежби или рутинско одење. Се разбира, активности треба да се вршат во периоди кога сонцето сè уште не е изгреано, да се носи светла и што е можно полесна облека.

Влажна капа

Многу спортисти, особено тенисерите, имаат трик брзо да се оладат. Во капата истураат малку ладна вода и ја ставаат на главата, што ги разладува. Истиот ефект има марама натопена во ладна вода што е завиткана околу главата.

Спуштени ролетни

Ако имате потешко движење и не можете да излезете наутро или кога сонцето заоѓа, не заборавајте да ја проветрите куќата добро за време на тие периоди, така што пареата ќе излезе.

Пред да изгрее сонцето, спуштете ги сите ролетни и навлечете ги завесите. Исто така, помага почесто да се менува постелнината, затоа што го освежува чувството кога одите во чист кревет.

Ако имате, користете памучна постелнина бидејќи подобро ја апсорбира потта и подолго останува свежа. Перниците исполнети со хељда потешко се загреваат.

Loading...

Растенија како штит

Вклучените електрични уреди дополнително го загреваат просторот, па затоа е добро што е можно почесто да ги исклучувате телевизорот и компјутерот. Растенијата, особено поголемите и лиснатите, треба да бидат поставени на прозорците од кои доаѓа најмногу сонце.

Разладете се од внатре

Добро е да се истуширате или да се прскате со ладна или млака вода неколку пати на ден, а потоа не треба да ја бришете, туку оставете водата да испари сама, што дополнително ќе ве олади. Ако ова е непрактично за вас, направете ладни облоги и ставете ги на вратот и рацете.

Јадете почесто и помалку

Loading...

Наместо вообичаените три, дневното мени треба да се подели на пет или шест помали оброци. Имено, организмот произведува поголема метаболичка топлина за поголеми оброци, што автоматски ја загрева внатрешноста.

Исто така, нека менито се заснова на што повеќе овошје и зеленчук, супа од зеленчук, салати, месо на скара и млечни производи. Топлите зачини ја стимулираат циркулацијата и посилното потење, а со тоа и подобро ладење на организмот.

Што е можно повеќе течности

Во доцните години е многу лесно да се дехидрира, затоа треба да земате што е можно повеќе вода. Млечните производи како сурутка, исто така, ќе ви дојдат добро.


Loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *