ТикТок ќе ја дели соработката со креаторите на содржини

Сподели со своите пријатели

ТикТок отвора нов начин на заработка за креаторите на видеа.

Loading...

Компанијата планира да започне да споделува дел од приходите со врвните креатори кога нивните видеа ќе се појават заедно со одредени реклами.

Новата програма, наречена TikTok Pulse, дозволува рекламите да се прикажуваат со 4% од сите најдобри видеа на ТикТок.

Креаторите и издавачите со најмалку 100.000 следбеници имаат право на намалување на приходите кога се вклучени нивните видеа.

ТикТок ќе дели 50% од приходите на Pulse со одобрените креатори. Ова е блиску до она што YouTube им го нуди на создавачите, давајќи им пријавено намалување од 55% на рекламите.

TikTok Pulse ќе биде лансиран во јуни во САД и ќе се појави на дополнителни пазари оваа есен.

Досега, главниот начин на TikTok за компензација на креаторите беше преку неговиот „Фонд за креатори“, кој ги исплаќа избраните корисници врз основа на популарноста на нивните видеа.

Сепак, креаторите рекоа дека плаќањата од оваа програма можеби се мали, што значи дека на креаторите не им понудила одржлив прилив на приходи на начин на кој тоа го направи YouTube.

Loading...