Поради оваа причина камионите понекогаш имаат подигнати тркала

Сподели со своите пријатели

На патот често можете да видите камиони со подигнати тркала.

Loading...

Ова важи за големи камиони со повеќе оски. Камионите со повеќе оски можат да пренесат повеќе товар, но кога се вози без оптоварување, дополнителните оски немаат смисла. Згора на тоа, повеќе тркала во контакт значи и поголема потрошувачка на гориво, непотребно се трошат гумите, а управувањето е полошо. Затоа, камионите имаат систем за подигнување на тркалата, така што само погонската оска останува во контакт со подлогата (задниот дел).

На пример, Сканиа во своите официјални материјали наведува дека неговиот систем за подигање на оските заштедува до 6% во потрошувачката на гориво, ја намалува потрошувачката на гуми и го намалува кругот на вртење. Целиот процес на кревање на тркалата трае 25 секунди.

Оските што може да се подигнат или спуштаат по потреба не се нови, но во последните години некои производители нудат тандем погонска оска со можност за подигнување со погон 6 × 4, која по кревањето станува 4×2. На пример, во Волво  овој систем заштедува до 4% во потрошувачката на гориво и радиус на вртење од  1 метар.