„ОСТАНИ ВНАТРЕ“ Стотици еротски постери кои повикуваат на почитување на мерките за пандемијата беа објавени во Прага

Сподели со своите пријатели

Чешка е една од земјите што лошо се справува со вториот бран на пандемијата. Една од причините е тоа што многу луѓе престанале да ги следат мерките. Тие се мета на провокативни постери, кои започнале да се појавуваат на столбови, ѕsидови или бандери во Прага овој месец.

Loading...

Постерите на кои пишува „Ве молиме останете внатре – спасете животи“ апелираат до луѓето да останат дома. Тие исто така покажуваат црно-бела илустрација на жена за време на сексуален однос, што предизвикува двојно значење на слоганот. Двосмисленоста „Остани внатре“ може да значи „остани дома“ или „остани во мене“.

Иако многу луѓе можеби ги сметаат постерите како вулгарни, нивните креатори инсистираат на тоа дека еротиката едноставно секогаш ќе привлекува внимание. Автор на постерот е уметничката Аполонија Сент Клер, која живее во Швајцарија, и која е позната по тоа што е еротски прилагодена на порнографските илустрации во нео-ноар стил.

Зад оваа необична кампања стои тимот на чешката марка за улична облека Never Enough Ltd., на што тоа и го признаа на својот Инстаграм. Тие укажаа на фактот дека компанијата повеќе не е загрижена за голем број заразени лица.

 

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Petra Ondrouchova (@p_ondrouchova)

 

Loading...

„Колку што можеме да видиме, ситуацијата е прилично ужасна. Помина точно една година откако започнавме да го подготвуваме првиот прототип на маската. Сите вовлекувавме низ празните улици како еден куп духови. Сега има 164.268 заразени. лекарите организираа демонстрации на Интернет и побараа малку внимание. малку граѓанска солидарност затоа што едноставно не можам “, рече брендот Never Enough во својот пост.

„Ветената кампања за промовирање на вакцинација и агитација на улиците некако се одвиваше, премиерот наместо тоа отиде во Унгарија за совет. Изгледа дека водиме кампања со здрав разум”, рече водачот на тимот како одговор на уништување на угледот на Прага со 700 Постери. Со темата Please, Stay Inside.

„Со хумор, сакаме да го потенцираме фактот дека без почитување на правилата, без оглед на тоа, ние едноставно нема да се движиме. Особено во нашата клисура, каде што може да бидеме вакцинирани на крајот на летото”, додаде брендот.

Leave a Reply