Новиот алгоритам на Гугл носи промени во начинот на пребарување вести

Сподели со своите пријатели

Најпопуларниот интернет пребарувач на интернет – Гугл, го смени алгоритмот за пребарување, кој наскоро ќе го стави акцентот на оригиналното известување во врвните резултати од пребарувањето.

Loading...

Ова значи дека во иднина, кога ќе отвориме Гугл / Вести, првите позиции повеќе нема да бидат популарните вести, туку оригинални вести создадени со истражувачко новинарско дело.

„Во денешниот брз свет на вести, оригиналното известување за некоја тема не останува на врвот долго“, напиша потпретседателот на Google News Ричард Гинграс на својот блог.

Компанијата, исто така, ќе објави нови упатства за своите оценувачи – повеќе од десет илјади луѓе ги оценуваат перформансите на машините за пребарување.

„Да ги провериме нашите алгоритми и да му помогнеме на нашиот систем да го разбере авторитетот на одделните страници, имаме над десет илјади евалуатори од целиот свет кои ја оценуваат нашата работа. Нивните повратни информации не ја менуваат ранг листата на специфичните резултати што ги оценуваат. Наместо тоа, се користат нивните повратни информации да се процени и подобри алгоритмот на начин што е применлив за сите резултати“, додава Гиндрас.

Google News досега ни ги даваше само оние неодамнешните, од кои за повеќето корисниците  не беа ниту заинтересирани.

„Со давање подобар пристап до оригиналното новинарство за сите видови приказни – од филм, спорт, музика и светот на славните, до сериозно новинарство зад движењето #MeToo, кризата со опијат и кризата на Панама, тоа ќе им помогне на луѓето да бидат подобро информирани за вестите што им значат нешто “, заклучува Гинграс.

Leave a Reply