Над 500 огласувачи престанале да се рекламираат на Твитер

Сподели со своите пријатели

Повеќе од 500 огласувачи на Твитер го прекинале рекламирањето на мрежата откако Илон Маск ја презеде, објави американскиот медиум „Информејшн“, цитирајќи лице запознаено со маркетинг операциите на Твитер.

Loading...

Дневниот приход на Твитер на 17 јануари бил за 40 отсто помал во однос на истиот ден во 2022 година, објави Ројтерс.

Откако Маск го презеде Твитер во октомври минатата година, корпоративните огласувачи си заминаа, како одговор на отпуштањето на илјадници вработени од Маск и брзањето да плати проверени сметки, што доведе до измамници кои имитираат компании на Твитер, наведува британската новинска агенција.