Дали класичните синџири за снег може да ги заменат текстилните?

Сподели со своите пријатели

Синџирите за снег се еден од најважните делови од зимската опрема што треба да го имате во вашето возило, особено ако живеете во ридско-планински предели или патувате надвор од градот за време на снежни врнежи. Особено ако планирате скијање.

Loading...

Покрај класичните ланци, веќе некое време има и текстилни помагала за возење на снег, кои сега се развија во вистинска алтернатива.

 

 

Затоа австрискиот автомобилски клуб ÖAMTC спроведе тест на таканаречените текстилни синџири за снег.

Покрај мерењето на тракцијата, методот развиен од овој автомобилски клуб за прв пат беше користен за објективно одредување на преносот на моќност при палење на возило на снег.

Тестот беше спроведен на автомобил опремен со гуми 225/50 R17, а заедно со три типа на платно беа тестирани и класичните синџири на шест производители.

Loading...

Според австрискиот автомобилски клуб, ниту еден од деветте тестирани модели не постигнал највисока оцена многу добро (пет ѕвезди). Сепак, севкупниот резултат е позитивен со шест добри оценки (четири ѕвезди) и три задоволителни (две ѕвезди).

 

 

„Бевме изненадени што текстилните помагала на никаков начин не се инфериорни во однос на перформансите на класичните синџири за снег, кога станува збор за пренос на сила при стартување на возилото“, нагласува Стефан Кербл, механичар на ÖAMTC.

Кога станува збор за склопување и ракување, помагалата за платно имаат дури и предности во однос на конвенционалните синџири за снег.

Сепак, фактот што шесте тестирани синџири за снег се генерално супериорни во однос на текстилните алтернативи во тестот е резултат на нивната доверливост и издржливост.

 

Loading...

 

Стефан Кербл објаснува: „Тест-возењата водеа, меѓу другото, на сува рута од максимум 50 километри, максималната брзина беше заснована на спецификациите на производителот, но беше максимум 50 km/h. Дури и по релативно краток растојание, јасни знаци на абење на текстилните помагала со дупки во структурата на материјалот.

Експертот на ÖAMTC не е целосно задоволен во овој поглед дури и со некои конвенционални синџири за снег.

Имено, трагите на истрошеност на нив не биле премногу видливи, но една алка од синџирот кај еден од моделите пукнала, најверојатно поради преоптоварување.