Државата Јужна Дакота започна кампања против употребата на метамфетамин, кој станува сè почест проблем во таа држава.
„Мет. Ние сме на тоа“, е слоганот на кампањата што државата и ја плати на маркетинг агенцијата „Broadhead“околу 449,000 американски долари.
Кампањата се состои од фотографии на луѓе од различни генерации со слоганот: „Мет. На тоа сум“.
South Dakota taxpayers paid $450k for a new anti-meth PSA campaign. And here's what the state came up with https://t.co/1MATJPBULv pic.twitter.com/bsZKkXCPNL
— Lachlan Markay (@lachlan) November 18, 2019
Во својот предлог за кампањата, Broadhead опишале дека слоганот „Јас сум на мет“ ќе создаде „движење за сите жители на Јужна Дакота и ќе ги охрабри да преземат активна улога во одржувањето на нивната држава одлично место за живеење“.
dammit can't go to thanksgiving again this year#MethWeAreOnIt pic.twitter.com/zi83zNKl21
— mommy crappest (@heatherhutches) November 19, 2019
Сепак, не сите ја разбраа пораката на тој начин.
Meth. We're on it… #MethWeAreOnIt #SouthDakota pic.twitter.com/9iOQDZNwp5
— Connor Matteson (@mattesontv) November 19, 2019
Сепак, гувернерот на таа држава, Кристи Ноем, тврди дека кампањата се покажала како многу успешна.
– Ова е нашиот проблем и ние мора да го решиме заеднички. Ова е храбар и иновативен потег што народот досега не го видел, рекла таа, а пренесуваат американските медиуми.
If @southdakota is going to waste nearly half a million dollars on a stupid ad campaign please send some of that money my way. #MethWeAreOnIt #SouthDakota #HiFromSD #DumbAds pic.twitter.com/DKY1KE4TgU
— Jameson P (@SDFilmThoughts) November 19, 2019