10 едноставни идеи кои донеле милијарди долари

Сподели со своите пријатели

Некои од овие брендови ги носите, други ги консумирате, но веројатно не знаете колкав профит имаат остварено нивните дизајнери.

Loading...

10. Старбакс – 1,1 милијарди долари

Наречен по заменик-капетанот на „Моби Дик“, додека сирената на логото го симболизира заводливиот и примамливиот вкус на нивното кафе.

Хауард Шулц првично работел за оваа мала фирма што го продава овој пијалок, но дури кога тој доаѓа до израз во оваа компанија, Старбакс доживеа голем напредок и кулминација.

Шулц го најде вистинскиот начин да ги израдува љубителите на кафе.

Image by Jan Vašek from Pixabay

9. Ханс и Пол Регел – 1,5 милијарди долари

Loading...

Браќата Регел го измислиле првиот калап за гумени бонбони во 1922 година.

Ова е местото од каде потекнуваат денешните гумени бомбони кои се најпрепознатливи во светот.

Нивниот успех, преведен во долари, е 1,5 милијарди американски долари, а дневно се произведуваат околу 100 милиони „златни мечиња“.

фото: Википедија

8. Џејмс Дисон – 1,6 милијарди долари

Овој британски изумител и индустриски дизајнер измислил многу моќна правосмукалка, со двојна циклонска комора која најефикасно одвојува прашина и одржува еднаква моќ на правосмукалка.

Денес, сите правосмукалки ја користат оваа технологија.

Loading...

фото: Википедија

7. Марио Полети Полегато – 3 милијарди долари

Полегато првин се занимавал со производство на вино, кога се решил да измисли патики со дупки во ѓонот.

Додека присуствувал на конференцијата, тој трчал едно утро, а нозете му биле влажни од напорот и топлата пустинска клима. За да ги олади, тој правел дупки во стапалата на чевлите со нож од швајцарската армија.

Оттогаш, овој изум е усвоен од многу глобални брендови за обувки и е типичен за „Geox“.

фото: Википедија

Loading...

6. Чалео Јовиџа и Дитрих Матешиц – 3 милијарди долари

Една компанија од Тајланд во 1970-тите  во промет пуштила напиток Krating Daeng кој „се борел“ со заморот.

Една деценија подоцна, по здружувањето на оваа компанија со компанијата за заби Blendax, беше формирана нова компанија за производство на овој енергетски пијалок.

Во тоа време, Редбул беше погазиран и со помалку шеќер отколку што е денес.

Loading...

5. Тај Ворнер – 4,5 милијарди долари

Започнете со продажба на мечиња со интересни имиња и наскоро ќе станете милијардер. На Тај тоа му тргнало од рака.

Тој се откажал од колеџ по само една година. Започна да работи како продавач во производство на плишани играчки. Кога решил да започне со сопствен бизнис, тој ја заложил куќата и сите заштеди. Се исплатеше!

4. Џеф Безос – 4,4 милијарди долари

Признавајќи го фактот дека луѓето имаат мал пристап до книжарниците, Џеф реши да изгради онлајн книжарница, amazon.com.

Loading...

Кога Безос го избрал името, почнувајќи од почетокот на азбуката, се решил за името Амазон, по реката со широка распространетоста каква што станала и неговата компанија.

Тој имал мотото „Стани голем, што е можно поскоро“. Менаџерите кои ги спроведуваат неговите идеи во корпоративен сленг се нарекуваат „Безос роботи“.

Амазон, Сиетел
фото: Википедија

3. Ралф Лорен – 5 милијарди долари

Loading...

Земате маица со кратки ракави, ставете едноставно лого и започнете да ја продавате за 50 долари. Лудо е, но оваа идеја направи Ралф да заработи 5 милијарди долари.

Овој човек потекнува од најсиромашните делови на општеството и го напуштил колеџот да се придружи на армијата. Работел како касиер во малопродажба на облека пред да започне со сопствениот бренд.

фото: Википедија

2. Бредли Хјуз – 5,3 милијарди долари

Бредли е основач и претседател на „Јавно складиште“, компанија за најголемото јавно складирање во Америка. Покрај тоа што е познат по ова, Хјуз е основач и финансиер на Центарот за истражување и развој во Минесота за третманот на леукемија и карцином кај деца.

Loading...

фото: Википедија

1. Мишел Фереро – 10 милијарди долари

Тој е сопственик на Фереро чоколадите. Се смета за најбогат човек во Италија.

Во 2008 година, тој го престигна Силвио Берлускони со своето богатство.

Loading...

Овој бренд вклучува и Нутела, Мон шери и Киндер јајце.

Бројот на тегли продадени во текот на годината е доволен за да го покрие кинескиот ѕид осум пати.

фото: Википедија

Leave a Reply